ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

ASO، بهینه سازی سئو اپلیکیشن در بازار
ASO، بهینه سازی سئو اپلیکیشن در بازار

اگر اپلیکیشن شما آنطور که انتظار داشتید محبوب نبوده و به اندازه کافی دانلود نشده است، یا در فروش موفق نبوده است، پس قطعا به خدمات زیر نیاز دارید:

ASO شامل خدمات مختلفی است
ASO شامل خدمات مختلفی است

ASO یا App Store Optimization (بهینه سازی سئو اپلیکیشن در بازار)، فرآیند بهینه سازی اپلیکیشن‌های موبایل برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجوی App Store است. این یک جنبه مهم از بازاریابی اپلیکیشن موبایل است که اغلب توسط توسعه دهندگان اپلیکیشن و کسب و کارها نادیده گرفته می‌شود. در این پست به خدمات کانون نرم افزار کنترل اعداد برای ASO نرم افزار شما و مزایای آن می‌پردازیم. همچنین، ما به این سوال پاسخ می‌دهیم که چرا سرمایه گذاری در این سرویس برای افراد و شرکت‌های تازه‌کار بسیار مهم است.

افزایش بازدید و دانلود

بخش‌هایی از بهبود سئو
بخش های مختلف مربوط به بهبود سئوی اپلیکیشن

مزیت اصلی ASO این است که بازدید برنامه شما را در نتایج جستجوی App Store افزایش می دهد. این بدان معناست که اپلیکیشن شما برای کاربرانی که در جستجوی اپلیکیشن‌های مشابه شما هستند، بیش از قبل در دسترس خواهد بود. هر چه اپلیکیشن شما در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد، احتمال دانلود آن توسط کاربران بیشتر می شود. کنترل‌اعداد این سرویس را به مشتریان ارائه می‌دهد که افزایش قابل توجهی در دانلود اپلیکیشن و تعامل کاربران را منجر می‌شود.

بهبود تجربه کاربری (UX)

تجربه کاربری پیشرفته
تجربه کاربری پیشرفته

ASO فقط بهینه سازی نتایج جستجو نیست. بلکه شامل بهبود تجربه کاربری (UX) کلی اپلیکیشن شما نیز می‌شود. این امر به معنی بهینه سازی محتوای متنی، تصاویر و رابط کاربری برنامه در جهت جذاب‌تر کردن آن برای کاربران است. با ارائه یک تجربه کاربری بهتر، شانس اینکه کاربران همچنان به استفاده از برنامه شما ادامه دهند و آن را به دیگران توصیه کنند، افزایش می‌یابد.

صرفه‌جویی در هزینه‌های بازاریابی

بازاریابی مقرون به صرفه
بازاریابی مقرون به صرفه

ASO یک راه مقرون به صرفه برای تبلیغ اپلیکشن شما است. برخلاف سایر انواع بازاریابی اپلیکیشن، که می‌تواند گران باشد و نیاز به سرمایه‌گذاری مداوم داشته باشد، سرویس ASO کنترل‌اعداد یک سرمایه‌گذاری یک‌باره است که می‌تواند به مرور زمان دانلودها و بازدید کاربر را از برنامه شما افزایش دهد. با بهینه سازی متادیتا و تجربه کاربری برنامه خود، می توانید کاربران بهتری جذب کنید که احتمال تبدیل آنها به مشتریان یا کاربران ثابت بیشتر است.

اگر می خواهید قابلیت برنامه خود را در App Store آشکار کنید، کافی است از طریق لینک زیر یک قرار با ما برنامه ریزی کنید.

30 Minute Meeting - Controladad

مزیت رقابتی

در رقابت خود پیروز شوید
در رقابت خود پیروز شوید

در بازار شلوغ اپلیکیشن‌های امروزی، جلو زدن از رقبا می‌تواند دشوار باشد. ASO می تواند با کمک به رتبه بندی برنامه شما در نتایج جستجو و جذب کاربران بیشتر، مزیت رقابتی به شما بدهد. با سرمایه‌گذاری در خدمات ASO، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که برنامه شما برای آخرین الگوریتم‌ها و روندهای App Store بهینه سازی شده است و به شما اجازه می‌دهد تا خود را از دیگر رقبا ممتاز کنید.

مزایای بلند مدت

ASO یک فرآیند مداوم است
ASO یک فرآیند مداوم است

ASO یک راه حل و پروسه یکباره نیست، بلکه یک فرآیند مداوم است که نیاز به بهینه سازی و نظارت مستمر دارد. در کنار مزایای کوتاه مدت ASO، مزایای بلند مدت آن نیز جالب توجه و عمیق است. با بهینه سازی برنامه خود برای نتایج جستجو (search results) و تجربه کاربری (user experience)، می‌توانید همچنان به جذب کاربران جدید و حفظ کاربران موجود در طول زمان ادامه دهید. این کار می‌تواند منجر به افزایش درآمد، تعامل بهتر کاربر و به طور کلی داشتن یک اپلیکیشن موفق‌تر شود.

نگاهی کوتاه به برنامه‌های ما در بازار بیندازید:

All projects
List of projects
پروژه های برتر کنترل اعداد

در پایان، ASO یک امر ضروری از بازاریابی برنامه‌های تلفن همراه است که می‌تواند مزایای قابل توجهی را برای افراد و شرکت های تازه‌کار ارائه دهد. با سرمایه گذاری در خدمات ASO، می‌توانید بازدید و بارگیری برنامه خود را افزایش دهید، تجربه کاربری را بهبود بخشید، از بازاریابی مقرون به صرفه لذت ببرید، مزیت رقابتی به دست آورید و از مزایای طولانی مدت آن بهره‌مند شوید. اگر به دنبال تبلیغ برنامه خود و افزایش دانلود و بازدید بیشتر هستید، سرمایه گذاری در خدمات ASO از یک آژانس دیجیتال معتبر را در نظر بگیرید.

اگر به خدمات ASO علاقه دارید روی لینک زیر کلیک کنید. همکاران ما طی 24 ساعت آینده با شما تماس خواهند گرفت.

ارتباط با ما
آیا ایده کاربردی دارید؟یا به دنبال یک تیم نرم افزاری حرفه ای برای پشتیبانی از اپلیکیشن‌ها و وب سایت‌های خود هستید؟