ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

Remeni AI، یک مولد هوش مصنوعی برای عکس کودکان
Remeni AI، یک مولد هوش مصنوعی برای عکس کودکان

باز با یک خبر جذاب از دنیای تکنولوژی و حوزه هوش مصنوعی پیش شما برگشتیم. چیزی درباره جدیدترین کاربرد هوش مصنوعی که مربوط به بچه ها میشود و رسانه های اجتماعی را به شدت تحت تاثیر قرار داده، شنیده اید؟
مردم سراغ فناوری هوش مصنوعی رفته اند و با استفاده از آن سعی میکنند چهره ظاهری بچه آینده خود را بسازند! گرچه این کار صرفا برای سرگرمی طراحی شده و احتمالا فاصله زیادی تا حقیقت دارد ولی کاربران زیادی به سمت آن جذب شده اند. امروز به شما آموزش میدهیم که چگونه این ابزار جدید هوش مصنوعی رایگان را برای خودتان نصب و از آن استفاده کنید.

با شگفتی جدید هوش مصنوعی، Gemini، محصول تازه گوگل آشنا شوید:

جمینای (Gemini)، بزرگ‌ترین مدل زبانی هوش مصنوعی گوگل
شبیه‌ترین هوش مصنوعی به توانایی درک انسان، رونمایی شد. برای بررسی محصول جدید گوگل با ما همراه باشید.
تصویر بچه ایلان ماسک، تولید شده توسط هوش مصنوعی
تصویر بچه ایلان ماسک، تولید شده توسط هوش مصنوعی

مرحله 1: برنامه Remini را نصب کنید

اول از همه، به اپ استور بروید و برنامه Remini را دانلود کنید. همین فناوری جذاب قرار است به ما در ایجاد عکس‌های باورنکردنی نوزاد که هوش مصنوعی تولید میکند کمک کند. البته این نرم افزار کاربرد های دیگری هم دارد از جمله اینکه برای ارتقای کیفیت عکس ها استفاده میشود.

به دنیای جذاب هوشمند سازی علاقه دارید؟! همچنین بخوانید:

انقلاب صنعتی چهارم: هوشمند سازی صنایع و معادن
انقلاب صنعتی واژه‌ای است که امروزه طیف گسترده‌ای از مشاغل و کسب و کارها را درگیر خودش کرده. در این مقاله با ابعاد مختلف انقلاب صنعتی چهارم آشنا شوید.

مرحله 2: کار خود را با Remini شروع کنید

پس از نصب برنامه، آن را اجرا کرده و دکمه (Get Started) را بزنید. در ابتدا از شما چند سوال میپرسید، اما نگران نباشید. در صورت تمایل می‌توانید به آنها پاسخ دهید یا به سادگی روی دکمه (Skip) کلیک کنید تا سؤالات را رد کنید.

برخی فریم‌های رمینی از Cloudbooklet
برخی فریم‌های رمینی از Cloudbooklet

مرحله 3: دسترسی به عکس ها

سپس برنامه از شما می خواهد که به گالری عکس شما دسترسی داشته باشد. برای محافظت از حریم خصوصی خود و امنیت بیشتر، هشت تا دوازده تصویری را که قصد دارید از آنها استفاده کنید، در یک آلبوم جمع آوری کرده و دسترسی را فقط به آن آلبوم محدود کنید.

ظاهرا شما به ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید عکس رایگان علاقه‌مند هستید پس این مقاله را هم بخوانید.

Stable Diffusion:

(Stable Diffusion) انتشار پایدار: آموزش نصب و راه اندازی و کاربردهای اصلی
معرفی و آموزش نصب Stable Diffusion، یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل متن به تصویر.

مرحله 4: تصاویر کودک خود را بسازید

اکنون که عکس های خود را انتخاب کرده اید، میتوانید تصاویر بچه آینده خود را با هوش مصنوعی به طور تقریبی بسازید! دستورات «ایجاد عکس‌» و «آپلود عکس‌های سلفی از گالری» را دنبال کرده و جنسیت مورد نظر خود را انتخاب کنید و ادامه را بزنید.

چند فریم از صفحه ساختن تصاویر کودکان
چند فریم از صفحه ساختن تصاویر کودکان

مرحله 5: انتخاب تصویر مدل

از آنجایی که در حال آزمایش Baby Trend هستیم، به یک مدل مناسب برای نوزاد نیاز داریم. ممکن است برخی از گزینه های آن پولی باشند، اما اگر تمایل به پرداخت ندارید اصلا نگران نباشید، به راحتی از X در گوشه سمت چپ بالای صفحه پرداخت، برای رد کردن آن استفاده کنید و سپس اجازه دهید هوش مصنوعی کار خود را انجام دهد.
البته رمینی محدودیت هایی هم در استفاده دارد که ممکن است برخی از قابلیت های آن پولی باشد مثلا در با کیفیت کردن عکس، محدودیت 5 عکس در روز وجود دارد که با ساختن ایمیل فیک توسط انواع ربات های تلگرامی و غیر تلگرامی میتوانید این محدودیت را دور بزنید. بین خودمون باشه (:

کار با remini ai
کار با remini ai

مرحله 6: منتظر نتایج باشید

هوش مصنوعی عکس ها را پردازش کرده و پس از اتمام آنها به شما اطلاع میدهد. برای دیدن عکس های زیبای کودکتان که رمینی برای شما ساخته است، کافی است آن را باز کنید.

مرحله 7: تصاویر را ذخیره و به اشتراک بگذارید

اکنون میتوانید تصاویر کودک مورد علاقه خود را مشاهده و در گالری عکس خود ذخیره کنید. این نتایج سرگرم کننده را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با هم بخندید!

چند تصاویر تولید شده توسط remini ai
چند تصاویر تولید شده توسط remini ai

شما اکنون آماده شرکت در AI Baby Trend هستید و ببینید فرزند آینده شما چه شکلی است. به یاد داشته باشید، این نرم افزار فقط برای سرگرمی و  یک فرصت عالی برای آزمودن فناوری هوش مصنوعی است. از آن استفاده کنید و از دیدن آینده با Remini AI لذت ببرید!

اگر علاقه‌مند به دنیای هوش مصنوعی هستید با ما همراه باشید:

وبلاگ
همه چیز درباره تکنولوژِی، دانش روز و آموزش های کاربردی را اینجا بخوانید.