ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

استخدام تیم متخصص
استفاده از متود استخدام تیم سرعت توسعه و عرضه محصول شما را بالا میبرد

این اتفاق بسیار برای مدیران پیش آمده است که یکی از تیم‌های سازمان در زمانی خاص مشغول پروژه‌ای میباشد، و در همان زمان پروژه دیگری نیز روی میز آنها قرار می‌گیرد که آن تیم در یک زمان نمیتواند روی هر دو پروژه کار کند.

از دید مدیریت از دست دادن پروژه معقول نیست. از سویی سنگین کردن دوش کارکنان نیز بازدهی کم آنها و در نتیجه ضرر شرکت در هر دو پروژه را به دنبال خواهد داشت.

در این موقعیت بهترین تصمیم، استفاده از متود استخدام تیم‌های متخصص (dedicated teams) یا تامین نیروی کمکی (staff augmentation) می‌باشد.

کار گروهی
دور هم جمع شدن به معنای شروع کردن، کنار هم بودن به معنای پیشرفت و کار کردن با هم به معای موفقیت است.

تیم‌هایی که در یک پروژه نرم افزاری مشغول به کار میشوند مثل چرخ دنده‌هایی هستند که اگر یکی از آنها به درستی و به موقع عمل نکند میتواند روند یک پروژه را مختل سازد. از اینرو یک سازمان ممکن است به استخدام تیم تخصصی یا تامین نیروی کمکی رو آورد.

استخدام تیم تخصصی  که خود یکی از روش‌های برون سپاری است در شرایط بحرانی و حتی غیر بحرانی فوایدی را برای سازمان به همراه دارد.

مفهوم Dedicated Team و Staff Augmentation

استخدام تیم‌های متخصص در زمینه‌های مختلف یک مدل تجاری است که در آن، شرکت یک تیم توسعه کامل را استخدام می‌کند که کاملاً متعهد به کار هستند. از سویی ممکن است شرکت برای انجام کاری، تیم متخصص را داشته باشد، اما در روند پروژه با کمبود نیرو روبرو شود، که در این مورد متود تامین نیروی کمکی، گزینه مناسبی است.

اگر یک استارت آپ در مراحل اولیه هستید و از شما انتظار می‌رود که رشد کنید، به فکر استخدام تیم توسعه اختصاصی باشید، چرا که به شما این امکان را می‌دهد تا به سرعت یک تیم بسازید، در فرآیندهای استخدام صرفه‌جویی کنید و محصول را سریع‌تر توسعه دهید. حتی فرصت دارید به فرایند‌هایی مثل کارآموزی و کارورزی روی آورید و کم کم نیروی متعهد و متخصص خودتان را پرورش دهید.

مدل تیم اختصاصی برای پروژه‌های پیچیده و طولانی مدت مناسب است که می‌تواند در آینده گسترش یابد.

معمولا پروژه‌های پیچیده و بلند مدت پتانسیل گسترش دارند. گاهی اوقات برای پرده برداری از پتانسیل پروژه بلند مدت خود، به یک تیم قوی از توسعه دهندگان نیاز دارید که در این راه شما را همراهی کنند. با استخدام یک تیم اختصاصی، می‌توانید مطمئن باشید که افرادی که با آنها شروع به کار کرده اید تا پایان پروژه با شما خواهند بود.

مزایای استفاده متود Dedicated Team

عموما مزایای این کار بر هیچ مدیری پوشیده نیست، ما در این قسمت به چند نمونه از آنها اشاره می‌کنیم.

صرفه جویی در هزینه

این متود می‌تواند یک راه حل بسیار مقرون به صرفه باشد و اگر در پروژه‌هایی با بودجه محدود کار می‌کنید، باید استفاده این روش را در نظر بگیرید. با استخدام تیم و برون سپاری کل فرآیند به یک ارائه دهنده شخص ثالث، می‌توانید از صرفه جویی قابل توجهی در هزینه بهره‌مند شوید.

بر اساس گزارش بررسی برون سپاری جهانی 2020 توسط Deloitte، مهمترین دلیل برون سپاری کاهش هزینه‌ها است(تا 70٪).

با استخدام تیم های ما در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید
با استخدام تیم‌های ما در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید

صرفه جویی در زمان

علاوه بر این، استخدام یک تیم توسعه نرم‌افزار بسیار ارزان‌تر و سریع‌تر از جستجوی کارمند حرفه‌ای توسط واحد منابع انسانی است. این امر به کسب و کارها این فرصت را می‌دهد تا یک تیم توسعه اختصاصی را از هر کجای دنیا استخدام کنند.

همچنین، از آنجایی که تیم اختصاصی به طور تمام وقت و عمیق با یک پروژه درگیر است، چرخه توسعه سریعتر پیش میرود و نتایج بهتری را ایجاد می‌کنند.

مدیریت آسان

وقتی تیم‌های اختصاصی را استخدام می‌کنید، تیمی از افراد حرفه‌ای را دراختیار دارید که به طور خاص برای اهداف تجاری شما انتخاب می‌شوند. این تیم شبیه یک تیم داخلی است که افراد آن از نظر فنی کارمندان شما هستند.

با این حال، بر خلاف کارمندان، بررسی مواردی همچون مسائل اداری، منابع انسانی، مالیات و مزایای اجتماعیِ آنها برعهده شما نیست و به خود زحمت اضافی نمی‌دهید. چنین تیم‌هایی معمولاً از ابزارهای مدیریت و پیگیری وظایف استفاده می‌کنند که به شما این امکان را می‌دهد که تصویری کامل از دستاوردهای آنها را مشاهده کنید و در صورت بروز مشکلی در فرآیندها به سرعت در برابر آن مشکل واکنس نشان دهید.

تمرکز بیشتر بر روی کار یا پروژه خاص

یک تیم توسعه نرم افزار اختصاصی به طور کامل به پروژه متعهد است و همیشه افزایش تمرکز و غوطه‌ور شدن در وظایف مشخص بهترین نتایج را در بر دارد.

همکاری بهتر

در این مدل به دلیل بازخورد مداومی که از مدیران پروژه و مالک شرکت دریافت می‌شود، سعی شده که بهترین شرایط در جهت همکاری ایجاد شود.

همچنین با استفاده از تعدادی مدل در حین پروژه (مثل استفاده از گانت چارت و اسپرینت)، کسب و کارها ارتباطات و فرآیندهای شفافی را دریافت می‌کنند که به دستیابی سریع و کارآمد به اهدافشان کمک می‌کند.

تیم های ما، شما را در مسیر دست یابی هر چه سریعتر به اهدافتان کمک می کنند
تیم‌های ما، شما را در مسیر دست یابی هر چه سریعتر به اهدافتان کمک می‌کنند

انعطاف پذیری عالی

این مدل یک پیشنهاد کاملا انعطاف پذیر است. پس از تحلیل پروژه، مدل قرارداد و تعداد نیروی متخصص مشخص میشود و اگر در حین پروژه نیاز به افزایش و یا حتی کاهش نیرو متخصص باشد، بر اساس چارچوب قرارداد میتوان به آن کار اقدام کرد.

تیم‌های ما

در طی یک پروژه برنامه نویسی تیم‌های مختلفی درگیر کار روی پروژه هستند و ترکیب خاص تیم شما به نیازهای کسب و کار شما بستگی دارد. بنابراین تیم‌های اختصاصی که شرکت کنترل اعداد ارائه می‌دهد به شرح زیر می‌باشد:

تیم طراحی UI/UX

هدف اصلی طراحان UI/UX شناسایی مشکلاتی است که کاربران با آن مواجه هستند و سعی در حل آنها با مسائل طراحی دارند. ایجاد یک استایل جذاب، رابط کاربر پسند، و طراحی سفارشی مقرون به صرفه، کاری است که به این تیم اختصاص داده شده است.

طراحی UI/UX
طراحی UI/UX

توسعه دهندگان نرم افزار

این قسمت به چند تیم مجزا تقسیم میشود.

  • تیم توسعه فرانت اِند

تخصص این بخش ایجاد وبسایت و برنامه‌های تحت وب با استفاده از فریم ورک‌های مختلف است. توسعه دهندگان فرانت اِند بخش قابل مشاهده محصول را ایجاد می‌کنند که عبارت است از چیدمان‌های ظاهری وب سایت و برنامه نویسی سمت سرویس گیرنده یا client side programming.

  • تیم توسعه اپلیکیشن موبایل

این تیم همان کارهایی را که برنامه نویسان فرانت وبسایت انجام میدهند را برای اپلیکیشن موبایل انجام میدهد.

  • تیم توسعه بَک اِند

برنامه نویسان Back-end سمت سرور محصولات را مدیریت می‌کنند و از مرحله برنامه ریزی تا انتشار در پروژه و الزامات آن درگیر هستند.

متخصصان کنترل کیفی(QA)

QAها باید خطاها و اشکالات برنامه را در هر مرحله از مسیر توسعه نرم افزار بررسی کنند. متخصصان QA وظیفه دارند پروژه‌ها را بدون هیچ مشکل فنی وارد بازار کنند و تنها وقتی یک برنامه آماده ارسال به بازار است که متخصص کنترل کیفی، کیفیت آن وب سایت یا اپلیکیشن را تایید کند.

مدیران پروژه(PM)

گانت چارت مدیریت پروژه
گانت چارت مدیریت پروژه

آنها رابط بین تیم و مشتری هستند. این گروه نماینده تمام قد کارفرما در شرکت یا تیم محسوب می‌شود که پیگیر روند پیشرفت پروژه و کیفیت آن می‌باشد و از سوی دیگر ارتباط و هماهنگی لازم با مشتری را برقرار می‌کند.

مدیران پروژه کل مسیر را برای تیم‌ها کنترل می‌کنند. این کنترل‌ها وظایف زیادی از حجم کار و ضرب‌الاجل‌ها تا واگذاری کار به اعضای خاص پروژه را در بر می‌گیرند.

در صورت تمایل به همکاری و استخدام هر کدام از تیم‌های متخصص کنترل اعداد، کافیست اینجا کلیک کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.