ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

Hypershell
Hypershell 

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که هنگام قدم زدن در طبیعت یا گشت زدن در آثار باستانی و تاریخی برای عکاسی یا تحقیق، سنگین بودن وسایل طاقت از کفتان ربوده باشد و لذت بردن را بر شما حرام کرده باشد.

همانطور که توقع می‌رفت تکنولوژی می‌کوشد تا هر روز بتواند ضعف‌های انسانی را جبران کرده و به راحت زندگی کردن انسان کمک کند. در این پست کوتاه با معرفی Hypershell قصد داریم یکی از بهترین نمونه‌های این موضوع را بررسی کنیم.

Hypershell یک محصول جدید است که با بهره‌گیری از علوم رباتیک و هوش مصنوعی طراحی شده. در این دستگاه از موتور تقویت کننده به قدرت یک اسب بخار استفاده شده که توانایی افزایش سرعت تا 20 کیلومتر در ساعت را دارد. همچنین این موتور با بهره‌گیری از هوش مصنوعی با انواع حرکات بدن سازگار می‌شود و سعی در اصلاح حرکات انسانی دارد و می‌تواند سنگینی و وزن را تا ۳۰ کیلوگرم جبران کند و فشار فیزیکی را بر اندام تا حد زیادی کاهش دهد.

این دستگاه به افراد پیر و ضعیف کمک می‌کند تا ضعف ماهیچه‌ها را جبران کند و ایشان بتوانند راحت‌تر پیاده روی کنند و به جوانان کمک می‌کند تا سرعت و استقامت بیشتر را در پیمایش تجربه کنند.

طراحی دقیق و علمی اسکلت رباتیک Hypershell، علاوه بر تضمین سلامت و کیفیت، زیبایی و شیک بودن را نیز در خود گنجانده تا این محصول بتواند در فضا‌های عمومی و پارک‌ها و کوهستان‌ها استفاده شود. سیستم تکیه‌گاه پا و همچنین کش‌های اتصال به ران و کمر ثبات و چسبندگی کافی را دارند تا راحتی و استقرار را فراهم کند و کاربران با اطمینان کامل بتوانند چالش‌ برانگیزترین مسیر‌ها را نیز طی کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید این ویديو را از یوتیوب مشاهده کنید:

کاربران می‌توانند سناریوهای مختلف، از پیاده روی و دویدن گرفته تا کوهنوردی و دوچرخه سواری را آزمایش کنند. حالت هایپر دستگاه حداکثر نیرو را در صورت نیاز ارائه می‌هد، به این صورت که ویژگی‌های هوشمند دستگاه با فعالیت‌های مختلف هماهنگ می‌شود و تجربه یکنواخت و خوبی را در فضای حرکتی را ارائه می‌دهد. به عنوان مثال طراحی Hypershell، به گونه‌ای است که بازو‌های دستگاه که به پا متصل می‌شود هنگام دوچرخه سواری مانع قرار گرفتن صحیح پا روی پدال‌ها نمی‌شود و جلوی رکاب زدن را نمی‌گیرد. همچنین در هنگام کوهنوردی یا دویدن، با هر نوع فعالیتی هماهنگ و سازگار خواهد شد.

قابل حمل بودن یکی دیگر از ویژگی‌های اسکلت بیرونی رباتیک هایپرشل است که با طراحی سبک و جمع و جور آن حمل و نقل آن را آسان می‌کند. همچنین ساختار ضد آب آن باعث شده که در هر آب و هوایی قابل استفاده باشد.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر و پیش سفارش این محصول می‌توانید به سایت اختصاصی آن مراجعه کنید:

Hypershell
An exoskeleton innovator to reshape lifestyles and enable technology to empower life

در پایان باید بگوییم که قصد ما تبلیغ هایپرشل نبود بلکه این محصول یک پیشرفت تکنولوژی در خدمت زندگی روزمره بشر به شمار می‌آید و شاید بتوان گفت قدمی کوچک از پروژه جاودانگی انسان باشد که امروز توجه جهانیان را بیش از پیش به خود جلب کرده. برای آشنایی با این پروژه و اطلاع از اخبار روز دنیای تکنولوژی مقالات بعدی ما را از دست ندهید:

کنترل اعداد
طراحی و توسعه اپلیکیشن و وبسایت مدرن برای کسب و کار شما