ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

Threads: اپلیکیشن مکالمه جدید اینستاگرام
Threads: اپلیکیشن مکالمه جدید اینستاگرام

با سلام به علاقه‌مندان شبکه‌های اجتماعی، همانطور که اکثر ما این خبر را شنیده‌ایم، اینستاگرام اخیرا یک برنامه جدید به نام (تردز) Threads منتشر کرده که برای دگرگون کردن دنیای ارتباطات طراحی شده. این پلتفرم ارتباطات متنی را در کنار قابلیت اشتراک عکس‌ و ویدیو ارائه می‌دهد تا تجربه‌ای خوشایند را برای کاربران به ارمغان بیاورد. با ما همراه باشید تا ویژگی‌ها و امکانات جذاب این برنامه را کمی بررسی کنیم.

Threads، اپلیکیشنی که به تازگی توسط اینستاگرام در بازار عرضه شد، به عنوان رقیب قوی توییتر شناخته می‌شود. این نرم افزار به طور باورنکردنی تنها در چند ساعت پس از انتشار، 10 میلیون دانلود دریافت کرده است!!!

سوالی که در ذهن هر کسی مطرح می‌شود این است که چه ویژگی‌هایی می‌تواند به این سطح استقبال مخاطبان منجر شود؟!

آیا فقط اسم مارک زاکربرگ و استفاده از برند اینستاگرام برای مجذوب کردن مخاطبان کافیست یا کیفیت چیزیست که آنها را جذب می‌کند؟

بیایید برخی از ویژگی های تردز را بررسی کنیم.

هماهنگی آسان و راه‌اندازی کاربر پسند

Threads به راحتی نصب و راه‌اندازی می‌شود. تنها چیزی که نیاز دارید یک اکانت اینستاگرام فعال روی دستگاه آیفون یا اندروید است. با ورود به Threads با حساب اینستاگرام خود، اطلاعات حساب کاربری شما به طور خودکار وارد تردز می‌شود و همچنین می‌توانید بقیه اطلاعات خود را نیز به طور یکجا از اینستاگرام به تردز منتقل کنید. همه این مراحل در ساده‌ترین حالت حتی برای کاربرانی که چند حساب کاربری دارند انجام می‌شوند.

نگران از دست دادن مخاطبان خود نباشید! اصلا نیاز نیست که از صفر شروع کنید، تردز حتی مخاطبان قبلی شما در اینستاگرام را به نرم افزار جدید منتقل می‌کند.

ترکیبی عالی از متن و تصاویر

Threads با ترکیب مکالمات مبتنی بر متن با قابلیت اشتراک گذاری عکس‌ و ویدیو به طور قابل توجهی، ارتباط را ارتقا بخشیده. تردز این امکان را برای شما فراهم کرده که هم بتوانید افکار خود را در یک پست 500 کاراکتری مختصر بیان کنید یا یک لحظه بصری خیره کننده را به اشتراک بگذارید. از لینک‌ها گرفته تا عکس‌ها و ویدیوهایی تا پنج دقیقه، این برنامه یک پلتفرم همه کاره برای اشتراک‌گذاری محتوا ارائه می‌کند.

البته در ادامه توضیح داده می‌شود که این ویژگی مخصوص تردز نیست.

چند فریم از اپلیکیشن تردز
چند فریم از اپلیکیشن تردز

با فالو کردن در مکالمات عمومی شرکت کنید

یکی دیگر از قابلیت‌های Threads، که ویژگی بدیهی هر سوشال مدیا است، توانایی دنبال کردن سایر کاربران است. ظاهرا نیاز به توضیح نیست که با دنبال کردن حساب‌های مورد علاقه، چه اتفاقی می‌افتد.

تعامل و اشتراک گذاری بدون زحمت

این برنامه اشتراک گذاری آسان پست‌ها را به عنوان پیام یا توییت در خارج از پلتفرم امکان پذیر می‌کند. علاوه بر این، می‌توانید به راحتی پست‌هایی را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید و سرعت انتشار محتوای خود را افزایش دهید.

از طریق لینک‌های زیر می‌توانید تردز را برای Android یا IOS دانلود کنید.

Threads, an Instagram app - Apps on Google Play
Share ideas & trends with text
‎Threads, an Instagram app
‎Say more with Threads — Instagram’s text-based conversation app Threads is where communities come together to discuss everything from the topics you care about today to what’ll be trending tomorrow. Whatever it is you’re interested in, you can follow and connect directly with your favorite creator…

حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی برای بسیاری از کاربران اولویت اصلی است و Threads گزینه‌های متفاوتی را در این جهت در اختیار شما می‌گذارد، درست مانند اینستاگرام، می‌توانید  برای حسابتان حالت عمومی یا خصوصی انتخاب کنید، ارتباطات خود را کنترل و پروفایل خود را شخصی سازی کنید و بسیاری از قابلیت‌های دیگر که احتمالا در آپدیت‌های بعدی اضافه خواهد شد.

به طور کلی، Threads ترکیبی جذاب از مکالمات متنی، تصویری و هماهنگ سازی با اینستاگرام را ارائه می دهد.

نحوه استفاده از Thread از اینستاگرام

البته لازم به ذکر است که بسیاری از مخاطبین بر این باورند که تردز یک برنامه نوآور و خلاق محسوب نمی‌شود و یک نسخه کپی از همان توییتر است که با اینستاگرام سینک می‌شود. از جمله خود ایلان ماسک به کپی بودن تردز اعتراض کرده و آنرا یک تقلب خوانده.

با وجود همه این نظرات این شما هستید که تصمیم می‌گیرید پا به دنیای تردز بگذارید یا نه.