ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

کانون نرم‌افزار کنترل‌اعداد
کانون نرم‌افزار کنترل‌اعداد

کسب‌ و کارها معمولاً مشغول مدیریت خط تولید، کیفیت محصول، مشتریان موجود و بالقوه، منابع انسانی و سایر جنبه‌های کاری خود هستند. برای انجام موفقیت آمیز هر یک از این فعالیت ها، یک شرکت بزرگ به مقدار قابل توجهی بودجه، کارکنان ماهر و منابع متنوع دیگر نیاز دارد. اگر می خواهید این عملیات را به راحتی مدیریت و کنترل کنید بهترین انتخاب برای کسب و کار شما مراجعه به یک آژانس دیجیتال است. در این مقاله خدماتی را که یک آژانس دیجیتال، مانند شرکت کنترل اعداد، می‌تواند به مشتریان و شرکت‌هایشان ارائه دهد، بررسی می‌کنیم.

با یک جلسه آنلاین مشاوره در کنار شما هستیم:

30 Minute Meeting - Controladad
عکس از Sigmund / Unsplash
عکس از Sigmund / Unsplash

آژانس دیجیتال چیست؟

بسیاری از کسب‌ و کارها در جهت تسهیل وظایف سنگین (مانند طراحی، توسعه، بازاریابی دیجیتال و برنامه‌ریزی منابع) از آژانس‌های دیجیتال کمک می‌گیرند. به طور خلاصه، آژانس های دیجیتال با همکاری، ایجاد ابزارهای متنوع، طراحی و ارائه مشاوره به مشتریان و مشاغل در این فعالیت‌ها کمک می کنند. در کنار یک شرکت دیجیتال شما می توانید کالاها یا خدمات خود را به صورت آنلاین بازاریابی کنید، این امر به شما کمک می‌کند اهداف بازاریابی خود را برآورده کرده و شرکت خود را به پیشرفت نزدیک کنید. اینگونه آژانس‌ها به طیف متنوعی از مشتریان خدمات ارائه می‌دهند. بنابراین با زمینه کاری هر یک از آنها آشنا می‌شوند تا بتوانند راهنمایی و خدمات دقیق تری ارائه دهند.

همچنین بخوانید:

استخدام تیم متخصص و نیروی متخصص برای پروژه‌های نرم افزاری (dedicated team and staff augmentation)
تنها یک کلیک با استخدام تیم برنامه نویسی اختصاصی خودتان فاصله دارید.

کنترل اعداد چه خدماتی ارائه می‌کند؟

کنترل اعداد خدماتی از جمله بازاریابی در انواع رسانه‌های اجتماعی، طراحی وب سایت، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) وغیره را برای کمک به شرکت شما در رسیدن به اهدافتان ارائه میدهد.

خدمات دیجیتال

خدمات شرکت
خدمات شرکت

کنترل اعداد از پس هر فرآیندی که در جهت خودکارسازی یا دیجیتالی شدن لازم است، برمیآید. سیستم ERP نمونه خوبی از خدمات دیجیتالی است که یک آژانس دیجیتال ارائه می دهد. افزودن یک پلتفرم تجارت الکترونیک به کسب و کار، یکی دیگر از خدماتی است که تحت خدمات دیجیتال قرار دارد. لیست زیر برخی از خدمات دیگری است که در این دسته قرار می گیرند:

  • توسعه وب
  • برنامه های موبایل
  • تبلیغات دیجیتال
  • بازاریابی PPC (پرداخت به ازای هر کلیک)
  • راه حل های فناوری اطلاعات
  • بهینه سازی وب سایت

ناگفته نماند که کسب و کارها سود زیادی از این خدمات به دست می‌آورند. نوشتن الزامات IT مشتری کار دشواری است، اما این خدمات تجربه کاربری جدیدی در اختیار مشتری می‌گذارد. از طرف دیگر ممکن است با ساختن یا بهبود وب سایت قدیمی، اپلیکیشن یا سایر کانال‌های دیجیتال، در سئو و بازاریابی آنلاین پیشرفت‌های چشمگیری حاصل کنید.

خدمات طراحی

آژانس‌های دیجیتال زمانی ایده آل هستند که یک شرکت پا به عرصه برند سازی می گذارد یا قصد دارد برند خود را توسعه دهد. یک آژانس دیجیتال با قابلیت‌های خلاقانه می‌تواند هر چیزی از لوگو گرفته تا مواد تبلیغاتی را در فضای دیجیتالی شما طراحی کند.

طراحی، مانند سایر خدمات آژانس تبلیغاتی، چیزی نیست که یک تجارت معمولی بتواند آن را برای خودش انجام دهد و در آن موفق شود. بنابراین کسب و کارها معمولا از یک شرکت نرم افزاری کمک می گیرند تا آنها را در تعیین تاکتیک‌های خاص برای ایجاد یا تغییر برند و نام تجاری راهنمایی کنند. کنترل اعداد با ارائه طراحی وب، طراحی محصول و طراحی UI/UX به کسب و کارها در جذب مشتریان جدید و افزایش درآمد از طریق نرم افزار کمک می کند.

خدمات بازاریابی

استراتژی‌های بازاریابی روز دنیا از جمله بازاریابی ایمیلی، تبلیغات صوتی و تصویری، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و طراحی و توسعه وب سایت، همگی بخشی از خدمات بازاریابی دیجیتال، کنترل اعداد هستند.

از سوی دیگر، یکی از نقش‌های مهمی که نرم افزار برای یک کسب و کار ایفا می‌کند، کمک به سایر کانال‌های بازاریابی آن کسب و کار است. ابزاری مانند نرم افزار (اپلیکیشن یا وب سایت) در تمام مراحل قیف بازاریابی یک کسب و کار کمک شایانی می‌کند که شامل کمک به کسب و کارها برای جذب مشتریان جدید، تبدیل آنها به مشتریان وفادار، و سپس فروختن انواع محصولات به آنها و اطمینان از برآورده شدن اهداف کسب و کار است. چنین ابزاری به کسب و کار، فضای وسیعی برای معرفی خود به مشتریان و همچنین رقابت با سایر رقبا می دهد.

خدمات بازاریابی
خدمات بازاریابی

خدمات مشاوره

آژانس‌های خلاق با ارائه مشاوره در زمینه ایده پردازی محصولات و خدمات جدید، کاهش هزینه‌ها و دستیابی به بازارها و مشتریان جدید، بینش ارزشمندی را برای کسب‌ و کارها فراهم می‌کنند. شرکت کنترل اعداد با ارائه مشاوره‌های سازنده در طول پروژه، راه را برای ورود کسب و کار شما به دنیای دیجیتال هموار می سازد. همچنین، از طریق بررسی راهکارهای متفاوت در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری به شما کمک می‌کنیم.

کنترل اعداد به عنوان یک آژانس دیجیتال با تجربه آماده ارائه همه این خدمات به مشتریان می باشد. با ما در ارتباط باشید.

ارتباط با ما
در صورت داشتن هرگونه نیاز نرم افزاری یا نداشتن نیروی متخصص برای پروژه خود، میتوانید به راحتی یک تماس تصویری رزرو کنید. ما در زمان تعیین شده توسط شما، با شما تماس خواهیم گرفت.