یک هوش مصنوعی رایگان با عملکرد همزمان برای تولید تصاویر و ویدیوها

معرفی کوتاه هوش مصنوعی کریا برای ساخت تصویر و فیلم‌های جذاب.
هوش مصنوعی
author

سعید کشاورز کرمانی (سردبیر)

لینک کپی شد!
کریا هوش مصنوعی ساخت تصویر و فیلم
کریا هوش مصنوعی ساخت تصویر و فیلم

خیلی کوتاه و سریع قصد داریم یک هوش مصنوعی جدید معرفی کنیم که شاید برای شما بسیار جذاب و مفید باشد! یکی از جالب‌ترین ابزارهای هوش مصنوعی که به شما کمک می‌کند تصاویر و ویدیوهای جدید و خلاق بسازید، Krea AI است. خبر مهم‌ این است که هر کسی می‌تواند از نسخه رایگان Krea AI برای نمایش دادن هنر خود در زمینه ساخت تصویر و ویدئو استفاده کند ، بدون اینکه نیاز به پرداخت هزینه‌ای داشته باشد. البته در نسخه رایگان فقط چند بار در روز می‌توانید از Krea استفاده کنید. کاربران حرفه‌ای‌تر برای دسترسی به امکانات پیشرفته‌تر می‌توانند، از نسخه پرمیوم استفاده کنند. قابلیت جذاب این ابزار همزمان (real-time) بودن آن است که به شما کمک می‌کند چه در حال کار روی تصاویر و چه ویدیوها، خلاق‌تر و هنرمندتر باشید.

برای خرید اکانت پریمیوم کریا از طریق لینک زیر اقدام کنید:

خرید اکانت Krea AI روی ایمیل شما (با 91% تخفیف)
قیمت خرید و فروش اشتراک و اکانت Krea کریا ای آی پرمیوم با شارژ و فعال سازی قانونی و اختصاصی روی اکانت شخصی شما (قابل تمدید).

قابلیت‌های Krea AI

با استفاده از توانایی‌های شگفت‌انگیز Krea AI، تولید محتوای ساده، خلاقانه و دلچسب را تجربه کنید:

  1. Flux: توانایی Krea AI در تولید تصاویر بر پایه Flux است. Flux یک هوش مصنوعی تخصصی است که می‌تواند تصاویر باکیفیت و منحصر به فردی را به صورت در لحظه تولید کند. Flux می‌تواند هر چیزی را که فکر کنید بسازد، از طرح‌های انتزاعی و خیالی گرفته تا تصاویر بسیار واقعی پس توانایی‌های آن دست هنرمندان و علاقه‌مندان را در انتخاب طیف گسترده‌ای از ژانر‌ها باز می‌گذارد.
  2. تولید ویدیو با هوش مصنوعی: این ابزار از مدلی به نام Animate Diff استفاده می‌کند که فرایند پیچیده تولید ویدیو را به تجربه‌ای ساده و کاربرپسند تبدیل می‌کند. کاربران می‌توانند تصاویر خود را آپلود کرده و کلید فریم‌ها را تنظیم کنند و همچنین روند تغییرات را مشخص کنند، که باعث ایجاد افکت‌های جذاب مثل تغییر هنری شخصیت‌ها یا تغییر آرام مکان‌های معروف می‌شود. این ابزار همچنین سبک‌های مختلف رندر، از سبک سینمایی تا تجربی، را ارائه می‌دهد که کار خلاقانه با انیمیشن و داستان‌های تصویری را آسان‌تر می‌کند.
  3. ابزار افزایش کیفیت تصاویر (Image Upscaler) – اگر می‌خواهید کیفیت تصویر را افزایش دهید، ابزار قدرتمند Krea AI برای افزایش کیفیت تصویر بسیار کاربردی است. این ابزار وضوح تصویر را بدون از دست دادن جزئیات افزایش می‌دهد، که این امکان را فراهم می‌کند تا تصاویر کم‌کیفیت را به طراح‌هایی باکیفیت برای استفاده در چاپ یا رسانه‌های دیجیتال تبدیل کنید.

از طریق لینک زیر وارد کریا شوید:

KREA
KREA – Generative AI made easy. Generate and enhance images and videos using powerful AI for free.

نتیجه‌گیری

Krea AI یک پلتفرم خلاق است که تمام ابزارهای مورد نیاز شما را در خود گنجانده است. این پلتفرم توانایی تولید همزمان انواع تصویر و ویدیو را دارد. همچنین ابزارهای مفیدی برای افزایش کیفیت تصاویر نیز دارد. چه در حال استفاده از Flux برای تولید تصاویر باشید و چه از ابزار تولید ویدیوی Krea AI استفاده کنید، روش‌های کاربردی برای ارتقاء کیفیت تصاویر و تولید سریع و آسان محتواهای بصری با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. گرچه هوش مصنوعی Krea رایگان است، اما مثل سایر ابزارهای هوش‌ مصنوعی نسخه رایگان آن محدودیت‌هایی هم دارد.

اگر به موضوعات مربوط به هوش مصنوعی علاقه‌مند هستید، سایر مقالات کنترل اعداد را از دست ندهید!

کنترل اعداد
کنترل اعداد، دروازه ورود به دنیای دیجیتال و هوشمند سازی

مقالات مرتبط