ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

Lumiere AI
Lumiere AI

ابزاری جدید برای همه تولید‌ کنندگان محتوا، داستان‌نویسان، و هر کسی که آرزوی زنده کردن ایده‌های خود را در ویدیویی جذاب دارد! جدیدترین دستاورد گوگل، Lumiere، در خدمت شماست تا تخیلات شما را تبدیل به واقعیت کند.

زمان نرم افزارهای پیچیده ویرایش و انیمیشن‌های پیکسلی گذشته است. Lumiere یک هوش مصنوعی شگفت‌انگیز است که پیام‌های متنی ساده یا تصاویر را به ویدیوهای جذاب و واقعی تبدیل می‌کند. تصور کنید "فضانوردی در سیاره مریخ در حال کشت و گذار در اطراف پایگاه خود" است، و به همین راحتی شکل تجسم یافته تصور خود را ببینید!

قدرت لومیر در تولید ویديو
قدرت لومیر در تولید ویديو

لومیر آن صحنه را در یک انیمیشن ویدیویی پر زرق و برق مجسم می‌کند. یا به تصویر ایستا یک گل جان بدهید و لحظه با شکوه شکوفه دادن آن را هنگام بارش برف سنگین در قطب جنوب تماشا کنید. Lumiere فقط فیلم نمی‌سازد، بلکه دروازه‌ای به سوی جهانی خلاق باز می‌کند.

چگونه به Lumiere AI وارد شویم؟

در حال حاضر هیچ راهی برای مشاهده یا دانلود Lumiere وجود ندارد. اما در آینده نزدیک انتظار می‌رود که گوگل با استفاده از Lumiere قابلیت‌های چند وجهی Google Bard را بهبود بخشد.

چه چیزی لومیر را از دیگر ابزارها متمایز می‌کند؟

  • یک شات شگفت‌انگیز: برخلاف سایر مدل‌های هوش مصنوعی که فریم‌ها را به هم متصل می‌کنند، Lumiere با استفاده از معماری منحصربه‌فرد SpaceTime U-Net، کل ویدیو را در یک حرکت تولید می‌کند. این امر به حرکت نرم و یکنواخت‌ فیلم کمک کرد می‌کند و باعث می‌شود ویدیوهای شما فوق‌العاده طبیعی به نظر برسند.
  • داشتن سیر تکاملی: مجسمه‌سازی را در نظر بگیرید که خاک رس را به یک شاهکار تبدیل می‌کند. کار لومیر در عمل چیزی شبیه به همین است! با یک تصویر شلوغ و به هم ریخته شروع می‌شود و به تدریج آن را اصلاح می‌کند تا زمانی که کاملاً با توضیحات یا تصویر شما مطابقت پیدا کند و از کیفیت عالی اطمینان حاصل کند. دقیقا مثل هوش مصنوعی Stable Diffusion که در پست‌ها قبلی با آن آشنا شده‌اید.
(Stable Diffusion) انتشار پایدار: آموزش نصب و راه اندازی، هوش مصنوعی عکس رایگان
معرفی و آموزش نصب Stable Diffusion، یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی برای تبدیل متن به تصویر.
  • ایده خود را جلوی چشمانتان مشاهده کنید: اگر داستانی جذاب در ذهن دارید یا صرفاً یک ایده بصری، Lumiere به کمک شما می‌آید. کافیست ایده را به وسیله متن، تصاویر یا ترکیبی از هر دو به لومیر بفهمانید. حتی می‌توانید ویدیویی که ساخته‌اید را با صدای خودتان روایت کنید، Lumiere بدون هیچ دردسری این قابلیت را در اختیار شما می‌گذارد!
  • ایجاد سبک: می‌خواهید ویدیوی شما سبک نقاشی خاصی را به تصویر بکشد؟ یا شاید قصد دارید یک طرح ساده را به یک صحنه انیمیشن متحرک تبدیل کنید. قدرت سبک سازی Lumiere این امکان را فراهم می‌کند. یک تصویر را به عنوان نمونه آپلود کنید و از Lumiere بخواهید که سبک آن را به ویدیوی شما اضافه کند و خروجی منسجم و خیره کننده‌ای تحویل بگیرید.
  • متحرک کردن قسمتی از یک تصویر: به یک گربه در حال قدم زدن در ویدیوی خود نیاز دارید؟ Lumiere می‌تواند با ابزارهای انیمیشن ساز قدرتمند که در اختیار دارد آن را بسازد. یا قصد دارید به بخش‌های خاصی از یک تصویر جانبخشی کنید یا بخش‌هایی از یک ویدیو را ویرایش کنید. نگران نباشید امکانات لومیربی پایان هستند!
ساخته شده توسط لومیر
ساخته شده توسط لومیر

کاربردهای واقعی Lumiere

علاوه بر همه این قابلیت‌های باور نکردنی، Lumiere توانایی ایجاد یک انقلاب در مشاغل مختلف دارد:

  • تولید کنندگان محتوا: ویدیوهای بازاریابی جذاب، پست‌های مناسب برای فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی یا کلیپ‌های آموزشی را در زمانی کوتاه بسازید.
  • داستان‌ نویسان: با تصاویری خیره‌ کننده به روایت‌های منحصربه‌فرد خود جان بدهید و میزان باورپذیری و تأثیر گذاری متون خود را چند برابر کنید.
  • دگرگونی رسانه‌‌ها: تصور کنید ویدیوهای YouTube توسط توضیحات متنی تولید شده‌اند، Google Photos به‌طور خودکار تصاویر شما را متحرک می‌کند یا از طریق دستورات صوتی با Google Assistant تعامل داشته باشید. آینده دنیای رسانه اینطور است!

البته لومیر در کنار قدرتمند بودن، مسئولیت نیز ایجاد می‌کند. ماهیت بیش از حد واقع گرایانه ویدیوهای لومیر نگرانی‌هایی در مورد سوء استفاده‌های احتمالی و ملاحظات اخلاقی ایجاد می‌کند. علاوه بر این، سهولت ایجاد ویدیو ممکن است باعث ایجاد بحث‌هایی در مورد ارزش محتوای‌های تولید شده شود.

علیرغم این ملاحظات، Lumiere نشان دهنده یک جهش بزرگ و رو به جلو در تولید ویدئو با هوش مصنوعی است. با پذیرفتن مسئولیت‌های متفاوت آن، می‌توانیم دنیایی از امکانات جدید را تجربه کنیم و در عین حال با هم در یک مسیر کاملا اخلاقی حرکت کنیم.

منتظر به‌روزرسانی‌های هیجان‌انگیزتر در Lumiere باشید و برای تجربه آینده ایجاد ویدیو آماده شوید!

بررسی فنی Lumiere

اگر می‌خواهید با ویژگی‌های فنی لومیر آشنا شوید ادامه مقاله را از دست ندهید؟ بیایید کشف کنیم Lumiere چگونه جادوی خود را ایجاد می‌کند:

متن به ویدیو: پرامپت شما با استفاده از یک مدل متن به تصویر از پیش آموزش دیده به یک کد مخفی ترجمه می شود. سپس این کد فرآیند انتشار را هدایت می کند و یک ویدیوی متحرک را به صحنه‌ای که توضیح دادید تبدیل می کند.

عکس به ویدئو: Lumiere تصویر را برای درک محتوا و سبک آن تجزیه و تحلیل می‌کند. این اطلاعات فرآیند انتشار را هدایت می‌کنند، و به عکس ثابت شما زندگی می‌بخشد و یک ویدیوی جذاب ایجاد می‌کند.

ساختار منسجم: ماهیت تصویر مرجع شما (رنگ ها، بافت‌ها) که توسط لومیر استخراج شده و در ویدیوی تولید شده گنجانده می‌شود و در نتیجه یک خروجی منسجم و شیک ایجاد می‌شود.

به یاد داشته باشید، Lumiere هنوز در دست تولید است، اما قابلیت‌های آن واقعاً شگفت‌انگیز است. آینده ایجاد ویدیو روشن است و Lumiere در این راه پیشرو است!

اگر به دنیای هوش مصنوعی علاقه‌مند هستی با ما همراه باشید:

کنترل اعداد
طراحی و توسعه اپلیکیشن و وبسایت مدرن برای کسب و کار شما