هوش مصنوعی رایگان Baby Generator: برای تشخیص چهره فرزند از روی پدر و مادر

اگر کنجکاوید چهره بچه آینده خود را ببینید، در این پست به آموزش استفاده از این هوش مصنوعی جذاب و باحال می‌پردازیم.
هوش مصنوعی
author

سعید کشاورز کرمانی (سردبیر)

لینک کپی شد!
تشخیص چهره فزرند آینده
تشخیص چهره فزرند آینده

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که فرزندتان ممکن است چه شکلی باشد؟ و از ترکیب ویژگی‌های چهره شما و همسرتان چه کودکی به دنیا خواهد آمد؟ در اپلیکیشن Baby Generator ai به راحتی می‌توانید عکس پدر و مادر را آپلود کنید و این سرگرمی جذاب را تجربه کنید.

همچنین بخوانید:

آموزش نصب و استفاده از هوش مصنوعی رایگان فوتولب (Photolab)
یک هوش مصنوعی جدید برای طراحی و تغییر چهره به بچه، بدنساز، پیر، بازیگر، مشاغل مختلف و ... .

اپلیکیشن Baby Generator چیست؟

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن Baby Generator حدس بزنید که چهره بچه ما در آینده ممکن است چه شکلی باشد. این اپلیکیشن با استفاده از هوش مصنوعی و تحلیل عکس‌هایی که در آن آپلود می‌کنید، آینده را پیش بینی می‌کند و تصویری از یک کودک می‌سازد، چه عکس خودتان و همسرتان باشد چه عکس یک سلبریتی یا هر شخص دیگری که به او علاقه دارید. البته این اپلیکیشن فقط جنبه سرگرمی دارد و از ادغام دو چهره با استفاده از قابلیت‌های پردازش تصویر و تبدیل آن به عکس یک بچه، تصویر نهایی را تحویل می‌دهد. همانطور که می‌دانید اپلیکیشن‌های زیادی برای این کار وجود دارد، اما این یکی به دلیل راحتی در استفاده و داشتن برخی ویژگی‌های رایگان مشهور شده.

پسر و دختر ایلان ماسک!
پسر و دختر ایلان ماسک!

چگونه از اپلیکیشن تشخیص چهره فرزند آینده استفاده کنیم؟

استفاده از اپلیکیشن Baby Generator بسیار ساده و راحت است، بنابراین نیاز به هیچ تخصص و دانش خاصی در زمینه برنامه نویسی یا طراحی ندارید. فقط مراحل زیر را دنبال کنید:

دانلود و نصب: کافیست نام اپلیکیشن را در فروشگاه مورد نظر‌ خود جستجو کرده و آن را دانلود کنید و در ادامه با یک کلیک نصب کنید. برای دانلود رایگان اپلیکیشن از لینک‌های زیر استفاده کنید:

نسخه iOS در اپ استور:

‎BabyGenerator Guess baby face
‎Do you want to know what your future baby will look like? Our app uses a recent technology of Artificial Intelligence to analyze facial features and make a prediction about your future baby’s face. Nature is very diverse, even siblings have different faces. This app does not use any genetic analy…
دانلود رایگان

نسخه اندروید در گوگل پلی:

BabyGenerator Guess baby face - Apps on Google Play
Predict how your future baby would look like!
دانلود رایگان

آپلود عکس‌ها: عکس‌ زوجی که می‌خواهید چهره فرزند آن‌ها را ببینید از قسمت گالری گوشی پیدا کرده و آپلود کنید.

تولید تصویر: پس از انتخاب عکس‌ها و گزینه‌ها، دکمه قلب را فشار دهید. اپلیکیشن عکس‌ها را پردازش کرده و چهره پیش‌بینی شده کودک را تولید می‌کند.

روی دکمه قلب بزنید
روی دکمه قلب بزنید

قابلیت‌ها: از جمله گزینه‌هایی که می‌توانید در این بخش انتخاب کنید سن و جنسیت بچه است که حتی می‌توانید تا سنین بالا چهره او را ببینید.و پیش‌بینی‌های مختلفی مانند یک پسر ده ساله، یک دختر هجده ساله و غیره ارائه می‌دهد.

از طرف دیگر می‌توانید با تغییر دادن میزان ژن غالب، شباهت بچه را به پدر یا مادر کم و زیاد کنید. البته در نظر داشته باشید که برخی از این قابلیت‌ها دیگر رایگان نیستند و کمی برای شما هزینه دارند. اما نگران نباشید قابلیت‌های اولیه که شامل پیش‌بینی چهره کودک است، کاملا رایگان هستند.

در نهایت شما می‌توانید عکس ساخته شده به صورت یک آلبوم خانوادگی کلاژ شده در طرح‌های مختلف و جالب دانلود کنید یا آن را با هر کسی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید:

آموزش استفاده از Remini AI: تصویر بچه آینده خود را رایگان بسازید - یک تجربه سرگرم کننده!
اگر دوست دارید با هوش مصنوعی به آینده سرک بکشید با ما همراه باشید!!! آموزش نصب و استفاده از رمینی.

خرید اشتراک و قیمت‌گذاری

نسخه پایه اپلیکیشن Baby Generator کاملا رایگان است، اما برخی از عملکردها تنها با خرید اشتراک Pro قابل استفاده هستند. برای خرید نسخه Pro کافیست حدود ۳ دلار در ماه هزینه کنید. ارتقاء به نسخه Pro باعث حذف واترمارک‌ها، باز شدن فیلترهای پریمیوم و دسترسی به ویژگی‌های پیشرفته‌تر می‌شود.

اگر به ابزارهای هوش مصنوعی برای استفاده در زندگی روزمره علاقه‌مند هستید بقیه مقالات ما را از دست ندهید:

مقالات
مقالات کنترل اعداد
وبسایت ما با طراحی جدید

مقالات مرتبط