ما از ایده تا بهره برداری در کنار شما هستیم👋

چه چیزی باعث موفقیت اپلیکیشن می‌شود.
چه چیزی باعث موفقیت اپلیکیشن می‌شود.

اکثر کسب و کارها نمی دانند که توسعه یک اپلیکیشن موبایل به منزله برداشتن اولین قدم به سمت موفقیت است. زمان حیاتی‌ترین مولفه برای موفقیت یک برنامه موبایل و درنتیجه موفقیت یک کسب و کار است. با این حال، چند تکنیک کاربردی برای کاهش این مولفه یعنی همان "زمان" توسعه برنامه و اطمینان از بهبود آن به طور روزانه وجود دارد.

در این مقاله کوتاه، این راه‌کار‌ها را بررسی خواهیم کرد. اگر اپلیکیشن موبایلی در فروشگاه‌ها دارید یا قصد دارید در آینده نزدیک یک اپلیکیشن اختصاصی برای کسب و کار خودتان بسازید، این مقاله را از دست ندهید.

عوامل موفقیت اپلیکیشن موبایل

توسعه بسیاری از برنامه‌های تلفن همراه به دلیل مشکلات رایج مانند تجربه کاربری ضعیف، اختلال در عملکرد یا بازاریابی ناکارآمد با شکست مواجه می‌شود. شناختن این چالش‌ها برای جلوگیری از افتادن در چنین دام‌هایی ضروری است.

ASO (بهینه سازی اپ استور)

چرا یک کاربر باید اپلیکیشن شما را نصب کند؟

بیشتر وظایف ASO حول سوال بالا می‌چرخد که باید به طور قاطع به آن پاسخ داده شود. به زبان ساده، ASO میزان بازدید و احتمال دانلود برای برنامه شما را افزایش می‌دهد. این در واقع اولین گام در فرآیند بازاریابی شما است.

برای آشنایی بیشتر با مفهوم ASO، مقاله زیر را بخوانید:

ASO، بهینه سازی سئو اپلیکیشن در بازار، یکی از خدمات کنترل‌اعداد
تعداد کاربران و میزان دانلود اپلیکیشن خود را افرایش دهید. ASO یکی از جدیدترین خدمات ما به مشتریانمان می‌باشد.

نقش طراحی مجدد

هدف از داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی این است که بتوانید محصولات خود را به صورت آنلاین به مشتریان بفروشید. پس این چهار اصطلاح را هرگز فراموش نکنید: تجارت الکترونیک، فروش آنلاین، محصولات آنلاین، مشتریان آنلاین. این چهار اصطلاح به چهار بخش مجزا از علم و فناوری اشاره دارد که شما و شرکتتان با آن‌ها سر و کار دارید. باید بدانید که بهترین طراحی برای اپلیکیشن شما یک شبه اتفاق نخواهد افتاد، چرا که با کسب تجربیات طی زمان می‌توانید کاربران خود را بشناسید و با توجه به نظرات آن‌ها تغییراتی در فضای کاربری اپلیکیشن ایجاد کنید. تا بیش از پیش رضایت کاربران را جلب کنید.

بهبود تجربه کاربری

در حوزه اپلیکیشن‌های موبایل، طراحی UX مهم‌ترین فاکتور برای تضمین موفقیت یک اپلیکیشن است. چرا که قدرت در طراحی UX ارتباط مستقیمی با میزان رضایت کاربران و نرخ تبدیل مشتری دارد. همچنین مسیر مطمئنی برای اجرای سایر روش‌های بازاریابی درون اپلیکیشن فراهم می‌کند.

همچنین بخوانید:

کانال‌ های بازاریابی، آنلاین و آفلاین
شناخت کانال های بازاریابی معمولا قدم اول برای پیشرفت هر کسب و کار و افزایش درآمد محسوب می‌شود. در این پست به معرفی آنها می‌پردازیم.

رفع اشکال

کوچک‌ترین اشکالی در مسیر خرید یا ارائه محصول می‌تواند یک مشتری مشتاق را از خرید منصرف کند. مشکلات و باگ‌های برنامه می‌توانند تمام زحمات شما را در ساخت اپلیکیشن بر باد بدهند. به همین دلیل است که کنترل‌اعداد برنامه‌ها را قبل از عرضه به بازارهایی مانند Google Play و App Store در چندین مرحله تست می‌کند تا از صحت عملکرد و کیفیت فضای کاربری اطمینان حاصل کند.

همچنین بخوانید:

چگونه وب سایت خود را به یک اپلیکیشن فروشگاهی تبدیل کنیم؟
با وجود 6.8 میلیارد کاربر تلفن هوشمند در جهان، عجیب نیست که کسب و کارها برای توسعه اپلیکیشن‌های تلفن همراه عجله دارند.

بازاریابی و حضور آنلاین قدرتمند

یک اپلیکیشن هر قدر هم توانمند ساخته شده باشد باز برای اینکه در معرض دید مخاطبان واقع شود نیاز به بازاریابی و تبلیغات قوی دارد. همه کانال‌های بازاریابی، مانند حضور در وبسایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، کانال‌های آفلاین و غیره، باید برای نشان دادن ارزش برنامه‌های تلفن همراه در نظر گرفته شوند.

همچنین بخوانید:

چگونه یک اپلیکیشن موبایل بهره‌وری کسب و کار را افزایش می‌دهد؟
در این پست راهکارها و مزایای یک اپلیکیشن موبایل را برای پیشرفت کسب و کارتان بررسی میکنیم.

استراتژی‌های کسب درآمد

هدف اصلی از توسعه یک اپلیکیشن فروشگاهی کسب درآمد است. بنابراین انتخاب و اجرای استراتژی‌های مختلف در کسب درآمد اینترنتی باید به درستی انجام شوند. برخی از تاکتیک‌های رایج مورد استفاده در این صنعت عبارتند از خرید کاربران مهمان، مدل‌های فریمیوم، خریدهای درون برنامه‌ای (In app purchase) و تبلیغات.

با کنترل‌اعداد در مسیر موفقیت حرکت کنید

کنترل‌اعداد با رعایت همه استاندارد‌ها و بهره‌گرفتن از تجربیات متخصصین خود در اجرای این تکنیک‌ها می‌تواند به شما در مسیر موفقیت اپلیکیشن کمک کند. برای ارتباط با متخصصین ما کافیست از طریق لینک زیر یک جلسه آنلاین هماهنگ کنید.

30 Minute Meeting - Controladad

داستان موفقیت برخی از مشتریان ما

در این بخش با برخی از اپلیکیشن‌هایی آشنا می‌شوید که با کمک کنترل‌اعداد مسیر موفقیت را طی کرده‌اند و به سودآوری دست پیدا کرده‌اند.

‎JOYFUL BOXES
‎Qatari local shop specialized in flowers, cake, sweets, snacks.
‎Lazurd App
‎Discover the delights of Lazurd, born in Kuwait and passionate about offering an array of exquisite homemade food specialties! Our app showcases our stunning assortment of cakes customised for your special occasions and chocolates fit for any celebration, all at your fingertips. Our expertise is…
‎JoyJoy: Daily Quotes
‎JoyJoy is a free daily motivation and affirmation app that provides users with inspiring quotes, positive affirmations, and uplifting messages to help them start their day with a positive mindset. The app offers a wide selection of quotation categories, allowing users to choose the content that res…

نتیجه‌گیری

بنا بر آنچه گفتیم دانستید توسعه یک اپلیکیشن به تنهایی نمی‌تواند باعث موفقیت یک کسب و کار شود، بلکه طراحی قوی در UX و پیاده سازی استراتژی‌های مختلف تجاری و بازاریابی میتوانند موفقیت شما را تضمین کند. در همین راستا کنترل‌اعداد شریک قابل اعتماد شما در این سفر است و تخصص و پشتیبانی لازم را در اختیار شما می‌گذارد تا شما هم به یکی دیگر از داستان های موفقیت تبدیل شوید.

سوالات متداول

ASO چگونه می‌تواند به اپلیکیشن من کمک کند؟

ASO می‌تواند میزان بازدید اپلیکیشن شما را در فروشگاه‌های برنامه افزایش دهد و منجر به افزایش دانلود و تعامل کاربرها شود.

ASO، بهینه سازی سئو اپلیکیشن در بازار، یکی از خدمات کنترل‌اعداد
تعداد کاربران و میزان دانلود اپلیکیشن خود را افرایش دهید. ASO یکی از جدیدترین خدمات ما به مشتریانمان می‌باشد.

کنترل‌اعداد چگونه می‌تواند در طراحی مجدد اپلیکیشن موبایل به شما کمک کند؟

کارشناسان کنترل‌اعداد برنامه شما را تجزیه و تحلیل کرده و با توجه به نوع اپلیکیشن و نیاز شما تغییرات کاربرپسند را برای بهبود تجربه کاربری پیشنهاد می‌دهد.

آموزش تکنیک‌های طراحی UI/UX: صفحه اصلی برنامه Chayyel
صفحه اصلی اپلیکیشن خود را طبق جدیدترین استانداردهای روز طراحی کنید.

استراتژی‌های بازاریابی برای اپلیکیشن موبایل کدامند؟

استراتژی بازاریابی موثر شامل تبلیغات در رسانه‌های اجتماعی، بازاریابی محتوا و انواع تبلیغات پولی و رایگان برای دستیابی به مخاطبان هدف شما می‌شود.

کانال‌ های بازاریابی، آنلاین و آفلاین
شناخت کانال های بازاریابی معمولا قدم اول برای پیشرفت هر کسب و کار و افزایش درآمد محسوب می‌شود. در این پست به معرفی آنها می‌پردازیم.

چگونه می‌توانم با کنترل‌اعداد برای تقویت اپلیکیشن خود تماس بگیرم؟

از طریق لینک زیر یک جلسه آنلاین با متخصصین ما هماهنگ کنید:

30 Minute Meeting - Controladad
ارتباط با ما
اگر می‌خواهید یک تیم متخصص برای انجام پروژه داشته باشید یا هر گونه نیاز نرم افزاری دیگری دارید، یک تماس تصویری با ما هماهنگ کنید تا در زمان تعیین شده در کنار شما باشیم!