برنامه I Love Food: نسل جدید اپلیکیشن‌های رستورانی و تحویل غذا

اپلیکیشن ILF یکی از کار‌های موفق کنترل اعداد در زمینه ساخت اپلیکیشن در دنیای تجارت الکترونیک به شمار می‌آید. در این پست به معرفی آن می‌پردازیم.
تجارت الکترونیک
author

سعید کشاورز کرمانی (سردبیر)

لینک کپی شد!
اپلیکیشن I Love Food
اپلیکیشن I Love Food

اپلیکیشن I Love Food یک انتخاب ایده آل  برای کسانی است که قصد دارند یک رژیم غذایی سالم را شروع کنند. این اپلیکیشن یک راه حل جامع برای برنامه‌ریزی غذایی و دریافت منظم وعده‌های غذایی ارائه می‌دهد. اپلیکیشن ILF فقط یک سرویس تحویل غذاست نیست؛ بلکه این اپلیکیشن علاوه بر تسهیل تحویل روزانه غذا، رژیم غذایی شما را تحت نظر متخصصین تغذیه و متناسب با شرایط خاص بدنی شما تنظیم می‌کند تا کاربران به وزن ایده آل خود با حفظ سلامتی‌ برسند. از دیدگاه دیگر، این اپلیکیشن یک مدل تجاری نوآورانه ارائه می‌دهد که می‌تواند الهام‌بخش کارآفرینان در استارتاپ‌های نوپا باشد تا در بازار در حال رشد ایران فعالیت کنند.

ویژگی‌های کلیدی اپلیکیشن «I Love Food»

داشبورد

زمانی که اپلیکیشن ILF را باز می‌کنید، اولین صفحه‌ای که مشاهده می‌کنید، داشبورد است. داشبورد ILF خلاصه‌ای آسان برای دسترسی به تمام اطلاعات ضروری امروز شما را فراهم می‌کند.

بخش‌های نمایش داده شده شامل:

  • محاسبه BMI: محاسبه و پیگیری شاخص توده بدنی یا بی ام آی.
  • وعده‌های غذایی امروز: وعده‌هایی که امروز شما درب منزل تحویل داده می‌شوند.
  • جزئیات تحویل: نمایش زمان و آدرس تحویل وعده‌های غذایی.
  • جزئیات بسته فعال: نمای کلی از بسته غذایی فعلی.
  • هدف رژیم غذایی: پیگیری پیشرفت و اهداف رژیم غذایی.
  • وقت‌های مشاوره امروز: از هرگونه قرار مشاوره با متخصصان تغذیه مطلع شوید. (در نسخه جدید این اپلیکیشن، این بخش حذف خواهد شد.)

همچنین بخوانید:

فروش آنلاین: افزایش سود کسب و کار با ورود به تجارت الکترونیک
انواع تجارت الکترونیک کدامند؟ مزایای آن چیست؟ چگونه وارد این بازار بشویم؟

پکیج‌های ILF

برای استفاده از اپلیکیشن، ابتدا باید یک پکیج یا همان بسته خریداری کنید. فرآیند تحویل غذا در ILF از طریق بسته‌هایی که ILF برای کاربران ارائه می‌دهد، انجام می‌شود. بیایید اجزای بسته‌ها را بررسی کنیم.

بسته‌های استاندارد: ILF مجموعه‌ای از بسته‌های استاندارد را ارائه می‌دهد که هر کدام برای رژیم غذایی خاصی برنامه ریزی شده. هر بسته استاندارد شامل:

  • مدت زمان: دوره زمانی پوشش داده شده توسط بسته.
  • نام بسته: نام خاص بسته انتخابی (به عنوان مثال: کاهش وزن، افزایش وزن و…).
  • وعده‌های غذایی: لیست دقیقی از وعده‌های غذایی ارائه شده در بسته.
  • بلیط‌های رایگان: این بلیط‌ها مربوط به مشاوره‌های متخصصین تغذیه هستند.
  • توضیحات: هر آنچه که یک بسته خاص به کاربران ارائه می‌دهد را در این قسمت توضیحات می‌توانید بررسی کنید.
  • قیمت: نمایش قیمت با ذکر تخفیفات احتمالی.

همچنین بخوانید:

افزایش فروش با تکنیک اثر فریب‌گر یا اثر طعمه(Decoy Effect)
تکنیک اثر طعمه با قیمت‌گذاری هوشمندانه برای محصولات، تصمیمات مشتریان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و آن‌ها را به سمت انتخاب‌های پرسودتر هدایت می‌کند.

پکیج‌های سفارشی

برای کاربرانی که به یک پکیج خاص نیاز دارند، مثل بدنسازها، ILF بسته‌های سفارشی را ارائه می‌دهد که به کاربران این امکان را می‌دهد که برنامه خود را بر اساس نیازهای خاص خود تنظیم کنند. گزینه‌های سفارشی‌سازی شامل:

  • مدت زمان: انتخاب طول زمان برای بسته.
  • تعداد وعده‌ها: انتخاب تعداد وعده‌های مورد نظر برای یک روز.
  • بلیط‌های رایگان
  • درشت مغذی‌ها: شامل مکمل‌های غذایی از جمله پروتئین یا کربوهیدرات اضافی بر اساس ترجیحات غذایی شما.

منوی ILF

پس از خرید بسته، می‌توانید انتخاب‌های روزانه وعده‌های غذایی را براساس رژیم غذایی خود با استفاده از ویژگی منوی ILF تنظیم کنید، که تحت هدایت توصیه‌های متخصصان تغذیه قرار دارد. هر صفحه جزئیات وعده غذایی شامل اطلاعات دقیقی درباره مواد تشکیل‌دهنده، کالری، محتوای پروتئین و سایر ارزش‌های تغذیه‌ای است. کاربران همچنین می‌توانند مقاصد و زمان‌های تحویل مختلفی را برای هر روز هفته تنظیم کنند.

همچنین بخوانید:

Social Login (سوشال لاگین)، پروتکل OAuth چیست؟
با پروتکل OAuth آشنا شوید و با استفاده از قابلیت‌های آن سوشال لاگین را به وبسایت یا اپلیکیشن خود اضافه کنید تا افزایش ورود و ثبت نام را تجربه کنید.

ویژگی تقویم

این بخش به کاربران این امکان را می‌دهد که نمای کلی از برنامه غذایی خود را در یک نگاه بررسی کنند. تقویم ابزاری مفید است که روزهای بسته انتخابی شما، قرار ملاقات‌های آینده، بسته‌های متوقف‌شده و انتخاب‌های روزانه منو را نشان می‌دهد.

انتخاب وعده‌های غذایی و یادداشت‌های غذایی

ILF فرآیند انتخاب و تحویل وعده‌های غذایی را ساده کرده است تا تجربه‌ای فوق العاده در اختیار کاربران قرار دهد. یک یا دو روز قبل از تحویل وعده‌های غذایی، شما یک اعلان دریافت خواهید کرد که شما را به انتخاب وعده‌های غذایی برای روز بعد ترغیب می‌کند. اگر انتخابی نکنید، اپلیکیشن به‌طور خودکار وعده‌های غذایی را برای شما انتخاب خواهد کرد. این وعده‌های انتخاب شده به پنل مدیریت (بخش آشپزخانه) ارسال می‌شود، جایی که آماده‌سازی‌ها برای تحویل به موقع آغاز می‌شود.

آشپزخانه آی لاو فود
آشپزخانه آی لاو فود

علاوه بر این، کاربران می‌توانند یادداشت‌هایی برای کل بسته یا برای وعده‌های خاص بنویسند. به عنوان مثال، اگر کاربری آلرژی غذایی دارد یا می‌خواهد ماده‌ای را در یک وعده خاص تغییر دهد، می‌تواند دستورالعمل‌های دقیقی ارائه دهد.

بسته‌های ویژه ماه رمضان

به منظور سازگاری با نیازهای روزه‌ داران در طول ماه مبارک رمضان، ILF بسته‌های ویژه ماه رمضان را نیز پیش‌بینی کرده. وعده‌های غذایی افطار و سحر به‌طور خاص آماده شده‌اند تا بتوانید رژیم غذایی خود را در حین روزه‌داری نیز رعایت کنیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و داشتن جلسات مشاوره با متخصصین کنترل اعداد، می‌توانید یک جلسه آنلاین 30 دقیقه‌ای تنظیم کنید:

30 Minute Meeting - Controladad
کنترل اعداد
کنترل اعداد، دروازه ورود به دنیای دیجیتال و هوشمند سازی

مقالات مرتبط